Dagens glada slöseri

Ohyggligt stereotypiskt beteende, nu i Fölene?

Jag menar, vad gör tjejer när de är nere? Svaret ska nog vara shoppar, så efter nederlaget med Union Square gjorde jag det enda rätta. Placerade därför en massiv beställning av smink alldeles nyss, och kan med nöje säga att varenda kotte med minsta intresse för makeup kommer bli gröna av avund när mitt paket anländer. Förutsatt att det gör det och inte fastnar i tullen förstås. Det vore ju grädden på moset... Bara detta är ju anledning nog att skrapa ihop lite paaaaarty så jag kan leva rövare i sminklådan och ha lite kul! :)

Kommentarer
Postat av: J

Jamen nästa helg dåra. Ska kolla med morsan om vi kan föra här.

2009-08-20 @ 12:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0