Gamla godingar.

För insatta och berörda: ska vi tillsammans minnas var vi var för precis ett år sedan? :) Det var nämligen precis ett år sedan vi lärde oss att soptunnor inte sjunger på kommando, att man kan spara pengar genom att vara trög i kassan, och Alex undervisade en civilklädd polis om Skurt och hans keps.

Kommer alldeles säkert rota fram fler gamla godingar och riktiga klassiker i sammanhanget - vi har haft en del bus för oss i våra dagar. Kanske inte rätta tidpunkten att göra detta, det är ju trots allt bara ett par timmar kvar tills jag börjar jobba, men skam den som ger sig... Sova kan jag göra en annan dag. Det är ingen brådska. Som ni kanske ser börjar designen ta form här, får se vart det landar förrän jag är helt nöjd :)

Dagens band: Union Square.

På tal om det ja. Om en vecka är det även dags att bege sig uppåt i landet (vi vet ju alla var Uppsala ligger menar jag ;P) och våldgästa en liten håla som går under namnet Nykvarn. Det blir bil upp (och ner) och jag är jävlar i min själ tacksam över det faktum att jag inte skaffat mig ett körkort än. Det blir lite Union Square, Millencolin, DBA, Sonic, och ja, vi får se vad som hinns med helt enkelt.

Hur som haver. Ska sätta fart och plocka ner allt som behövs för en utekväll IRONMAN imorgon. Trampar till Sara direkt efter jobbet för att spara tid, och det innebär ju i praktiken att jag inte kan hämta något hemma, vilket i sin tur innebär att inget får glömmas av. Höhö. Wanna bet? Jag ska upp om 4½ timme, tror ni jag kommer glömma något eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0