Good morning survival.

Intressant o se hur jag lyckas med stavningen nu... Jag lovar att göra mitt bästa. Nyss hemkommen från parken, och jesus. Det var både tårar och skratt, om vartannat, kvällen lång.

Jag krossade svanskotan på Josefine, när vi flög omkull på dansgolvet till "den där" Rosenström. Det sa sannerligen bara smack så låg vi på golvet, och i alla fall jag fäktade vilt med armarna för att försöka komma upp, och lyckades kasta iväg Alex flaska på samma gång. Med lite tur träffade jag någon fånig fjortis som inte visste bättre än att stå på sina egna fötter.

Återkommer förhoppningsvis under morgondagen med utförligare uppdatering ang kvällen, men för tillfället får det räcka som det är. Nattinatti, och må ni alla vakna med ett utdraget "åååååååhhhhhhååååå" och jämmer och elände, för det kommer jag med all säkerhet göra.


Kommentarer
Postat av: J

Ska det skrattas så ska det skrattas ordentligt, så varför inte grina ordentligt i samma anda? Vi lyckas banne mig bra iaf... "lilla kissekatten.." -asg-

2009-08-16 @ 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0