Gör om, gör rätt!

Dags för ett nytt kapitel in the life of Sanna, gott folk. Som rubriken klargör är det dags att göra om och göra rätt. Detta givetvis med ny blogg också!

För att sammanfatta situationen som den ser ut nu... Josefine flyttar i princip 25 mil åt ena hållet, och Axel drar lika många mil åt andra hållet och lämnar mig alltså kvar i mitten. I praktiken innebär detta att jag inte bara behöver byta/utöka mitt umgänge, vilket jag kände tidigare, utan överhuvudtaget skaffa mig ett. Nog för att detta är självvalt, jag kunde börjat plugga och ge mig av också, men utan minsta plan på vad jag skulle göra isf känns det ju lite halvrockigt. En annan lite prekär aspekt är mitt liv som så-jävla-singel. Jag tänker dock nöja mig med att konstatera att så är läget. Känns inte som att det är någon idé att vrida och vända på det längre. Skulle däremot gärna ta mig ett snack med en utvald skara få...

Vill också påminna alla... Det är dags att ladda inför morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Axel

Vad i helvete? Känner du att du behöver "byta" umgänge menar du? Jävla mongo! :P

2009-08-14 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0