Söndag kväll.

Jorå minsann, hemkommen från jobbet och har gett mig i kast med en riktig hajpad kvällsmåltid här. Börjar med att koka ägg så får vi se vart jag landar på matfronten. Mamma informerade om att utbudet bestod av bacon, kyckling, korv eller ja, mackor, så jag har lite att fundera på medan äggen kokar.

Har dessutom påbörjat ihopknåpandet av mitt CV, som helt enkelt måste bli jävligt bra, annars har jag väl noll och nada chans att få något som helst jobb i de svenska fjälltrakterna. Vilket för övrigt är mitt senaste projekt. Får se hur det lyckas... :P

Känner mig inte så väldans inspirerad idag, på alla andra fronter. Seg efter helgen, släktkalaset igår var... Ja. Jag antog servering- och kökstjänstgöring så fort tillfälle gavs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0