Dagen-efter-seg.

Dagens låt: Jet Lag Gemini - Doctor, please!

Lyssna in er på den, vänner och bekanta. Den är inte dålig.

Nyss hemkommen från käk, tjöt och godis-köp i förebyggande syfte med Josefine och Anna. Vi garvade åt gårdagens tabbar och puckade citat, och Josefine mobbades lite extra för "lilla kiiiiissekaaaatten :)"... Var lite vågad o provade en Napoli, "en sån där italiensk sak du har där". Har därmed varit väldans kulinarisk de senaste dagarna med franska baguetter och italiensk kyckling... :P

Igår var riktigt fint, och min vana trogen gjorde jag sönder mina tights innan jag ens fått på mig dem ordentligt. Slet upp ett ordentligt hål på knät med en nagel, och det var väl ett tecken, as good as any, på hur kvällen skulle gå... Det var kort sagt en himla massa gråtande och kramande och en väldans massa "Jag älskar er! *snyft*" :) 

Håller för tillfället på att tanka Wallander-filmerna som jag ska ägna mina lediga dagar att se, i ordning, från 1-13 och vart det lider de nya, om de är bra förstås. Blir Da Vinci-koden och Änglar och Demoner också, men en sak i sänder. Om det är någon som har någon kul aktivitet att föreslå i veckan lyssnar jag gärna, då jag är ledig både en och ett par dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0