Day from hell.

fullständig... fullständig målved... målmedveten. mål-med-vet-en-het. målmedveten. mååålmedvetenheeet. målmedvetenhet. fullständig målmedvetenhet.

Det är fasen inte lätt att vara döbakis och hålla ordning på alla svåra ord. Legat och grunnat på den lilla ordkombinationen länge, för det är på så sätt jag ska ta mig igenom den här dagen. Med fullständig målmedvetenhet ska jag ge mig i kast med den annalkande släktkalaset. Än är det ett par timmar kvar, och jag ligger kvar i sängen i väntan på liemannen. Har suttit vid köksbordet och jämrat mig ungefär en halvtimme, men det gav inte mer än ett glas äpplejuice, så jag återvände till min ljuva säng. Har tankar på att dra gårdagens story på en gång, medan jag ännu är i livet. Börjar med att tanka in bilderna i datorn.

Herrejesus. 205 bilder på ett par timmar... Det här kommer bli intressant, gott folk. Antar att hälften av bilderna är från vårt Twisterspelande^^

Mamma stack precis in huvudet och sa att duschen var ledig. Hon hävdade att jag skulle ta en kalldusch och sen en uppfriskande promenad, för jag hade en hel del att leva upp till idag. Jag skulle minsann behöva visa att jag alltid är lika trevlig som på studenten, för det hade P-A sagt, att jag så trevlig så. Men wth. Jag var ju aspackad hela dagen, och på kalashumör. Idag däremot är jag ju knappast så jävla pigg o glad, vilket jag sa till mamma, men hon skrattade bara åt mig. Men hon fick igen. Hon kom in och frågade "kan jag ha den här på mig?" och jesus. Människan såg ut som en uppklädd 7-åring, vilket jag sa. Frågade pappa som precis kom in hur gammal mamma såg ut att vara, och han svarade tretton. Tror det blir ombyte för morsan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0