"Kom igen morsan, ett varv till!"

Höhö. Mamma kommer aldrig mer övningsköra med mig i befolkat område. Drog in en sväng vid åkeriet och noterade att det var en kille som arbetade med porten öppen vid Talent. Första varvet förbi kikade han bara på oss, och vi tillbaka. Jag förklarade för morsan att "klart vi måste ta ett varv till, får ju åtminstone vinka på honom :)". Mamma skämdes redan då och kröp ner så långt hon kunde i sätet och satte handen för ansiktet när jag svängde förbi en gång till. När jag ska svänga runt för o ta ett tredje varv och heja slänger sig mamma över mig, sliter tag i ratten och tjuter "DU SKA INTE SVÄNGA HÖGER EN GÅNG TILL!!!". Jag trodde jag skulle garva ihjäl mig, men inte fick jag köra ett varv till inte... :P

Blev till att jobba några timmar idag, och gud vad alla gubbar tjötar. Fick till exempel lyssna på en 10 minuter lång utläggning om varför en äldre herre alltid körde med handskar nuförtiden. Han hade ju faktiskt 3 par, men därför och därför och därför hade han just det paret på sig idag, och jisses. Kunde snackat om något intressantare, det kan jag säga...

Imorgon blir det Borås med Aida innan jobbet. Behöver komma ut lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0