Hemmafixar-Sanna på g!

Dagens band: Sick Puppies

Nu jävlar. Nu är hemmafixare-Sanna i farten. Har borrat, skruvat och haft mig en stund nu. Far min blev lite orolig när jag ringde och frågade efter laddaren till borrisen. "Äsch, jag ska bara borra ett par hål i väggen, det är ingen stor grej". Tror jag vet en som inte kommer sova så gott inatt^^ :) Jag däremot kommer sova helt jävla otroligt, för den sitter där den ska, and it's looking good. Förutsatt att jag får bort det sågspån jag lyckades få i sängen. Det kan förstås utgöra ett störande moment om det vill sig illa... 

Annars har det hänt otroligt lite idag, har begått urkundsförfalskning, läst en bok och kollat på Änglar och Demoner. Tur för mig att preskribitionstiden gått ut på den, precis som DaVinci-koden jag såg igår. Det var precis lagom länge sedan jag läste böckerna och kunde därmed med säkerhet se filmerna utan att börja skrika och gråta av förskräckelse över hur de förstört min helhets-upplevelse. Det här var perfekt. Man måste ge sånt här några år helt enkelt. Det är även därför jag känner mig säker på alla Wallander-filmer, det var ju en halv livstid sen jag läste dom. I'm on the safe side.

 
I remember when it used to be easy
I remember when, I remember when...

I, I didn't have to justify
The way I live my life
'Cause I'm the one livin' it
Feelin' it, tastin' it
And you're just wasting your time
Trying to throw me a line
When you're the one drowning
I like where I'm at on my back
Floating down in my own riptide
The water is fine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0