Fort går det inte, men bra blir det... inte heller.

Min näsa har kollapsat återigen, och produktionen av slaggprodukter som vill ut har kommit igång igen. Trodde jag hade fått tag i en jävla jesus-spray, men min nos har blivit immun mot även denna verkar det som. Blir det inte bättre snart får jag ge mig på ammoniaken eller något liknande. Sova måste man ju få göra. Slipper dock laga middag till mamma imorgon, så det är ett "bekymmer" mindre. Verkar ju inte bli någon sol under dagen hur som helst, så lite pyssel får väl sitta på sin plats.

Planen för morgondagen är först att slänga upp en hylla till, och spegeln. Sickan har en plan. Efter det bär det av för att repa lite. Kan bli Borås och State of Drama efter det. Är ganska sugen. Grabbsen börjar ju bli kända nu, spelas på radion och allt. Tänka sig...  En gång var vi nästan lika bra... Det glömmer vi väl aldrig va? Final i korprocken, tillsammans med State of Drama och Leopard Ladies. Det var tider det. Dunkar för tillfället "All of my life" men kolla in deras nya grejer. Låter inte alls illa.




Äventyret på IKEA gick för övrigt utmärkt. Vi drog igång Feta Tunez volym 2 på vägen, och då kan det väl bara sluta bra, va :) Eftersom man är en professionell kvinna kan jag inte med att erkänna att valet av skor var fel, då ett par kilometer i stövlarna inte ska vara något problem, men jag fick jätteont i tassarna! :P Måste varit golvet det var fel på, helt klart. Orkade av någon (just denna) anledning inte leta reda på laptop-grejen jag var lite sugen på, men va fasen. Datorn ligger bra i sängen här :) Fick hur som med mig en spegel, som jag hoppas kunna slänga upp imorn. Förutsatt att jag hittar ett jävla borr som passar. Gjorde inte detta sist, vilket vi kan skylla på om jag någon dag vaknar med ett hål i väggen och en  "fönsterglugg" ut i hallen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0