floating down in my own rip tide.

Mycket underlig dag på jobbet idag. Det är allt jag har att säga... Mycket underlig.

Höll för övrigt på att elda upp hela huset när jag lagade middag tidigare idag. Skulle steka kyckling och koka ris, så jag tog fram en kastrull, fyllde den med vatten och ställde den på en platta. Tog fram riset, ställde det på spisen och satte också igång plattan. Står som bäst och styckar kycklingen (inte from scratch alltså... den var färdiggrillad) när jag tycker det luktar lite suspekt. Tittar på spisen och ser att jag satt på plattan som jag ställde rispaketet på. Detta har börjat ryka som attan och jag flyger upp, fort som fasen. Det var bara att börja om, och sätta igång plattan som skulle vara igång och fortsätta mitt pill med kycklingen... Men det gäller att ha huvudet med sig.

Försöker få fart på videoklippen från fredagen, så att även Josefine får se vad det är vi "missat"... Tror nog det ska lösa sig på ett eller annat sätt, eller så får hon vara lyckligt ovetande ;)

Tror jag löste det hela: http://cid-639e2820b82e0479.skydrive.live.com/self.aspx/.Public/klantons%20kalas%20177.MOV (för intresserade, berörda och nyfikna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0