-

Som synes ganska dött här på uppdateringsfronten. Inte mycket att säga, egentligen. Har spenderat större delen av helgen på Shell, och inledde förstås fredag den 13 med extraknäck på Fonus, är det inte lustigt så säg. Hade eget kontor, de bjöd på lunch, fikarast, frukost, och till råga på allt fick jag lön. Rena semestern!

Planerar kanske en tripp till Växjö i veckan, due to att vi behöver öva om vi ska trubadura (vilket jag inte vet än).

Börjar känna mig otrolig seg, om möjligt värre än vanligt. Allt tar emot idag. Pallrade mig ur sängen vid  12-tiden men vad hjälpte det, kröp nästan upp ändå. Tanken på att jobba idag är ju nästan tillräckligt för att sakta men säkert ta livet av mig. Har varit precis stendött hela helgen, och det enda jag gör är att stå o glo på plasten och fundera på om det är någon där bakom eller inte. Man kan ju tydligen aldrig veta... polacker hit och polacker dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0