Livet leker :)

Idag leker livet!

I söndags var jag alltså hos Andreas några timmar, rensade luften lite och pratade mest om ingenting sen. Drog därför dit efter jobbet igår också, och insåg hur mycket jag saknat att bara umgås med honom. Vi drack glögg, kollade på Wallander och låg sedan och pratade halva natten. Eller ja, åtminstone till 05.00 då alla klockor gick igång på alla cylindrar och talade om att det var dags att gå upp. Inte för mig givetvis, jag låg kvar, för jag skulle då inte åka till Afghanistan inte. Det var förmodligen skitusel tajming, att bli så sams typ 7 timmar innan han skulle åka, men jag klagar inte. Jag borrade ner näsan i hans kudde och somnade om. Vaknade några timmar senare (efter en helt underbar dust med nässprayen), hälsade på voffarna som kommit och traskade sedan iväg till jobbet. Var tvungen att kolla läget, och ta ett varv med kameran. Måste ju hålla koll så de inte fuskbygger - vill ju inte få taket i skallen när jag jobbar.   

Har även fått mig en ny kollega, och hej samåkning! Jag slipper cykla! :D Jag är så glad och tacksam, om det så bara är veckan ut. Förutom det faktum att jag inte har några framtidsplaner överhuvudtaget (förutom en extas turné i vår! :D) så kan inget förstöra mitt goda humör nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0