my love for you is bombproof

Dunkar Dying Diva nu, såhär på kvällningen, på inrådan av Tobbe. Jag säger bara, check it out! Jag är dökär! Är även smått förälskad i The Loved Ones, vilka jag på inrådan av Andreas (snickis) har dunkat hela kvällen innan.



Har förutom det ägnat den senaste timmen åt att kika igenom utbudet av dvd-boxar. Är sugen som attan på några stycken, men än har jag inte bestämt mig riktigt. Ber att få återkomma med mitt beslut. (F.ö. skiträdd att jag tankat ner ett jävla virus nu, så det närmsta minuterna kommer bli spännande. Hatar när det är helt omöjligt att hitta vissa låtar/album på vettiga ställen). Har städat hela veckan, mer eller mindre. Igår låg jag under sängen och dammsög, och idag har jag rensat byrån fullständigt, både i och ovan. Vikt ihop kläder och dammat och haft mig. I måndags tvättade jag fönstret och organiserade min nya bokhylla/skohörna.





Var ingen fara o färde med tankningen heller, det funkade utmärkt, så nu dunkar jag Dying Diva på stereon istället. LÖV IT! Lyckades dessutom städa fram mitt tomma fotoalbum, så jag skickade iväg lite bilder för framkallning, så ska nog lyckas göra något najs av det. Klickade även hem en förstoring av ett foto. Mätte lite förut och tja. Den blev visst ganska stor... :P Dock försent o göra något åt det nu, så jag tänker önska mig världens största ram i julklapp och dedikera ungefär halva väggen åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0