planer

Min plan för morgondagen är som följer: övningsköra (ja! Nu jävlar! Nu är det färdigcyklat! :P), simma, rida om jag hinner klämma in det, och undrar om jag inte ska möblera om också. Måste möblera in monster-tvn jag fick av Christian. Lyckas jag med det borde jag ha kirrat en framtid som inredningsarkitekt på kuppen, för det kommer fan inte bli lätt. Den är ungefär lika stor som sängen, både bred och djup. Tänk er ungefär att ni ska möblera in en mindre kossa i ett redan överbelamrat rum.

Det är hur som helst planen för morgondagen. Planen för min framtid är lite mer oviss. Först på agendan står ett köööörkort. Får jag bara det så är en flytt inte så jävla akut - då kan jag åtminstone ta mig någon vart. Eller nej, en flytt är akut i alla lägen nu, men jag kan gott tänka mig att flytta in på chefens tomt eller vart sjuttan som helst i princip, bara jag kan förflytta mig lätt och smidigt därifrån igen. 

Har även starka tankar på att faktiskt ta och läsa till makeupartist i vår. Javafan, det är ganska mycket pengar, men ärligt talat... so what? Folk har väl lagt mer pengar på fullkomligt värdelösa saker. Worth a shot, säger jag.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0