bröllopsfotografen m.m

Var som sagt på bio idag, måste tyvärr erkänna... den var ingen höjdare. Det var skojsigt i början, men sen satt jag mest och funderade på när filmen var slut. Hade väntat mig mer, och önskat, lite mer Smala Sussie-stuk på det hela, men icke. Tyvärr, Bröllopsfotografen får tre toasts.

Var annars en ganska händelsefattig dag i stan. Satt och led när Robban, Tony, Tobbe o Tofflis käkade hamburgaretallrikar o tacobufféer. Själv satt jag där med min vattenflaska, eftersom det inte fanns en enda himla sak på hela stället jag kunde äta, och betala 99:- för lite sallad och gurka ur buffén kändes inte helt värt... Så. Fick åtminstone i mig en gudomlig tonfisksallad innan jag lämnade hemmet, tacka gudarna för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0