bäddar inför en what?!-kväll

åh brrrrr! Om vi ska räkna på det här... Det är 17 grader här inne på jobbet just nu. Det är ungefär 10 grader under den för tillfället önskvärda temperaturen, och 4 grader under den humant nödvändiga temperaturen när det är så kallt som det är ute. Märks dessutom att ingen vill gå ut, det är inte precis rusning här (men å andra sidan, hur ofta är det rusning på Shell? :P). Lyssnar på radion och värmer fingrarna på en kopp kaffe.

Bannar även mitt usla minne och halvtaskiga förstånd, då jag glömt allt som behövs för en riktig kalaskväll hemma. Har inget att dricka, inga feta tunez och inga kalaspjucks. (Ser dock en herre utanför som verkar redigt på lyset trots den ringa timman. Vet inte om han inte avslutat gårdagen än, eller bara vill vara ute i god tid. Ser hur som helst lite ostadigt ut :P) Men jag ska nog klara mig ikväll, det gör jag ju alltid, säg. Satsar dock på endast glada miner idag, orkar inte med något annat.

Måste tillägga att Bandit håller hög klass denna lördagsmorgon, taggar igång mig mycket bra (kommer ju dock klappa ihop på den långa tågresan, så what difference does it make, really).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0