uppdatering.

ooajajaj. Vaknade med en sjuhelsikes magkatarr imorse, och det tog många timmar innan den gav med sig. Stod stundtals mer eller mindre dubbelvikt och jobbade, men man är ju inte så mjäkig va... Jämna plågor, right? Bertil propsade på Losec, för man ska inte heller späka sig själv i onödan. Tänk så många fina ord jag lärde mig imorse. Har för övrigt varit en helt vanlig dag, jobbade, åkte hem, varit ute o sprungit (börjar bli kyligt på kvällarna) och kvällsmat står överst på agendan.

För att sammanfatta veckan som gått så ja, jag har inte så mycket att säga egentligen. Jobbade större delen av veckan, gick och lade mig vid 22-snåret i fredags, trots att jag var ledig hela helgen. Hade dock inget att sysselsätta mig med, så det framstod som ett ypperligt bra alternativ, och med facit i hand, det var det. Oj som jag sov gott. Lördagen spenderade jag delvis i replokalen med Nightshift, och delvis på paaartie hos Tööb. Det var en finfin förfest där vi lekte charader och spelade öl/ciderpong, och guess what! Undertecknad kickade arsle sista omgången och tog hem hela kalaset :D

Drog så småningom till Borås, men det blev bara pannkaka av alltihop. Jag mådde dåligt, blev allmänt väldigt emo, och det bästa på resten av kvällen var väl mackan jag o Tööb köpte på Subway. För att uttrycka sig som Tööb: om jag skulle gifta med mig en macka, då skulle det vara den här! :D

och Woho! Pappa kom hem med ett så fint paket idag, och nu blev han så nyfiken så jag var tvungen o visa vad det var jag hade fått tag i. Inget så väldans spännande dock, tyckte inte han i alla fall... :P Det var hur som helst Urban Decays Potion Primer SIN och som jag väntat, rena rama julafton!

Sitter nu och dunkar Nickelback, och ska omedelst prova UDPPn, sen blir det kvällsmat för hela slanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0