städar.

Jag tar en liten paus i sock-sorterandet och försöker komma på något vettigt att göra för att åtminstone ha en bra ursäkt, men icke. Har städat mer eller mindre hela dagen, eller ja, sen jag gick upp vid typ 11... :P och så får man bortse från att jag käkade frukost framför OTH, så en timme bort där, sen duschade jag o blåste håret och allt sånt, så vi kan ta en timme där också, sen satt jag med gitarren nästan en timme till, och ska vi räkna bort tiden jag slösat bort framför datorn på ingenting har jag väl städat sådär 2 timmar, effektiv tid.

Borde hur som helst växla upp farten, för imorgon ska jag jobba, och sen är det ju faktiskt kalasdags på lördag. Ska hinna kalasa för släkten innan jag smiter iväg och kalasar på kärven istället. Jag har alltså begränsat med tid, för jag ska dessutom repa/spela in senare idag. Huff och puff på det, kommer bli en lång natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0