Dagens underligaste.

Dagens underligaste telefonsamtal: (ligger i sängen och glor på OTH när telefonen ringer, står "Hem" på displayen men jag svarar ändå, om inte annat så kan jag retas för att de ringer till mig när jag faktiskt är hemma)

Jag: Ja?
Mamma: Vad gör du?
Jag: Jag ligger i sängen. I mitt rum. Vad vill du? :P
Mamma: Jag har så tråkigt... kan du inte komma ut och prata med mig?
Jag: Men... var du tvungen o ringa för att fråga det?
Mamma: Det var enda sättet, kom hit och berätta om igår.
Jag: *börjar skratta* Jaha, var är du då? :P
Mamma: Jo... om du går ut genom dörren, går lite till vänster och sen till höger, så ligger jag där och väntar :)

Hon gör inte många knop these days, så jag ska strax skutta in i duschen och sedan återvänder jag till sängen för att ladda inför en ny vecka på jobbet.

Gårdagen var lite av en berg- och dalbana, spelningen gick sådär, men jag hade det skitbra efteråt. Tjötade mest med Herman och fick chansen att bitchslapa Joel ordentligt, så allt som allt, lyckad kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0