De sämsta människorna ger oftast de bästa råden...

... så lita på mig när jag säger att... Så länge som jag snurrat runt efter den här låten... Jag älskar den, och jag ska skjuta den idiot som inte gett världens bästa sångerska ett skivkontrakt. Skämmes, tamejfan. Tror jag lyssnat på den 35 gånger på raken, minst. Gräver ner mig i mitt mörka lilla hål och tänker på saker jag borde låta bli. Saker som förvandlar en annars bra dag till rena helvetet. Det räcker dock med en blick på framsidan av Aftonbladet, att se reklamen/filmfodralet till Män som hatar kvinnor, räcker att höra fel låt, så är det försent.  


Radio, De ja vu
They're playing that song
I can't stop thinking 'bout you
Can't tune out, I'm too turned on
and its too late to turn it down
Play it one more time for me, DJ please

Does the DJ know what he's doing to me
It's getting hard to breathe
Does the DJ know when I hear that song
I want you all over me...

When it drops like a bomb
and I'm too far gone
Stop the track, there's no turning back

Sing along, you're the key
The pain's so good
I'm loosing my immunity
Such a tease, I close my eyes
pretend that you're here with me
Play it one more time for me
, DJ please

Maybe it's the start of something
cause you are the one thing that I can't forget
All up in my head, you put me in a spin
The soundtrack of the day we met

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0