...

Stensov hela natten, och vaknade först när telefonen (telefonerna) började ringa, runt 11-snåret. Var lite slö med att svara, men när mormor ringde tog jag mig i kragen. Strax efter ringde mamma och hälsade att hon var på väg hem och att jag skulle följa med fram, för hon orkade inte svara på alla frågor folk hade längre. Johan på Hemköp hade dessutom sagt att jag måste komma fram på en gång, det var dunderviktigt.

Nu väntar en lång promenad med mamma, sen vankas det tacos och Pettson & Findus - Glömligheter. Jag som valt film för kvällen :) Behöver varva ner och skingra tankarna, och vad kan fungera bättre än Pettson & Findus? Förmodligen ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0