håller på slöa till.

En gång i tiden var jag inte så jävla kass på att rita. Den tiden är förbi. Fick ett jävla sug för en stund sen, rotade fram block och penna, och sen satt jag där. Drog ett litet streck. Ett till. Ett på snedden. Undrade vad fan jag höll på med egentligen. Jag kan ju inte måla längre. Fick till slut fram något som kan liknas vid något igenkännligt. Nöjer mig  glatt med det, även om jag är väldans besviken.

Har inte gjort några större skutt för övrigt idag, kokade makaroner till mamma eftersom hon visst var hemma tidigare än väntat, och mer hanns inte med. Duschade, kollade på ett par avsnitt av One Tree Hill (ja, jag är återigen besatt av en tv-serie, inte bra för min nattsömn), drog fram o repade ett par timmar. Börjar komma igång igen, känns skitgött. Har min "to do"-lista i min egna lilla pärm där framme, så jag har lite koll på läget.

Tomöra är det också fredag, och jag börjar jobba igen. Vet inte riktigt vad jag känner... Känns ju gött o komma ut lite, men börjar redan sega till mig här hemma och tänker "men... orka" alltför ofta. Tur att jag får komma igång lite snart. Efter jobbet blir det även till att repa lite, med bandet som "gått i konkurs". Mina sötnosar kommer hem båda två, och jävlar vad vi ska spela, tydligen... :P Ska bli fint i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0