humörhöjare

Mitt dåliga humör drev mig så långt att jag fastnade på makeupcosmetics.se och jag blev så galet nyfiken på deras grejer att jag inte kunde låta bli att klicka hem ett prov-kit :) Ni ser ju själva, hur kan man låta bli en röd hallonfärg med maaassa glitter? Puh, inte vet jag inte :P



Hur som helst. Nu vet jag en som kommer sova som en prinsessa hela natten (eller det som är kvar av den...). Och jag tänker inte göra som imorse, jag vet inte hur jag tänker, men av någon anledning satte jag klockan på halv 7, när jag inte behövde släpa mig upp förrän 8. Visserligen ganska smart, eftersom min lycka, när jag insåg att jag fick sova 1½ timme extra var helt obeskrivlig.

Ytterligare en humörhöjare såhär på kvällen - Rise Against i Sthlm om några veckor. Kan alldeles säkert bli riktigt kanon. Bäst att beställa biljetter innan även det biter mig i arslet, right...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0