Moder Teresa on the run.

Jag vill inte vill inte vill inte jobba, jag kommer knappt ur sängen! Tyckte det var jobbigt idag, men det blir ju inte bättre. Har blivit om möjligt ännu stelare, och nacken påminner mest om knäckebröd (ljudmässigt sett alltså). Det krasar så fort jag rör skallen, och herregud vad dåligt jag mår av det där ljudet.

Har i vilket fall legat och kollat på One Tree Hill hela dagen, tagit mig igenom halva tredje säsongen nu. Blir dock galet emo och deprimerad av det där. Såg precis hur verkligen alla blev sams och forgave and forgot. Förstår därmed  inte vad jag gjort för fel, om folk kan förlåta sånt där. Nog för att det är TV, men värre saker händer ju i verkligheten också. Med min gosiga nacke är ju det här min verklighet för tillfället. Jag framstår ju för tusan som en annan Moder Teresa i jämförelse med vad de har för sig på TVn, men trots detta får jag skoningslöst noll och nada. Eller jorå, jag får ju väggen av iskall tystnad, ignorans och fullständig likgiltighet. Det är ju också något att uppskatta. Bidrar helt klart till ett gott humör, såhär några timmar innan jag ska baxa min stela nacke ur säng och cykla (och hur i helvete ska det gå till då?!) till jobbet.


Dagens låtar: Never Gonna Be Alone - Nickelback, This Afternoon - Nickelback, I'd Come For You - Nickelback

I have a confession to make. Jag diggar Nickelbacks senaste album en hel del, med vissa undantag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0