ajajajaj.

Herrejisses. Jag ligger helt klart på dödsbädden alldeles strax. Förutom alla övriga krämpor (blåsa under foten, uppskrapat knä, söndertrasad fot, skrapsår över hela vaden, blåmärken lite här och där) så har jag börjat frysa nåt helt oerhört. Detta trots att det inte är det minsta kallt här på jobbet, tvärtom, det är nästan 24 grader härinne, men ändå skakar hela jag. Värsta krämpan är dock den otroliga nackspärr jag dragit på mig. Låg i sängen och ojade mig till närmare halv 3 imorse för att jag inte visste vart jag skulle göra av skallen för att det inte skulle sträcka, dra, krasa eller göra ont. Att nu behöva stå på jobbet är rena pinan, men det är ju bara 4½ smärtsamma timmar kvar... Sen blir det att trampa hem och leta reda på den där vete-påsen som jag tänkte linda ett par varv runt min nacke för att sedan parkera mig i sängen med lite OTH. Tills dess dunkar jag Bon Jovis nya singel här.

Jag kan inte förstå vad jag gjort för att förtjäna det här. Det är fasen ajaj-IRONMAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0