-

Blogg-torka!

Ni som hänger med i tiden noterar även att klockan är lite drygt TVÅ. Fattar inte. Jag som var så trött när jag kom hem, redo att dyka i säng omedelbart. Så jävla puckat att inte göra det. Istället har jag ägnat ett par timmar, ja, ETT PAR TIMMAR, åt att rannsaka till exempel nelly.com. Så fort klockan slår 22 blir jag kroniskt sugen på kläder, skor, smink, va fan som helst egentligen. Kan förmodligen räknas till en sjukdom.

Tröttnade på datorn och tog mig för en mer handfast uppgift, dock inget jag kommer florera om här, vore att berätta lite too much förmodligen. Berörd part kommer väl få reda på det ändå.

Tillbaks till ämnet. Senaste förälskelsen är så klart forever21.com. Vore en redig underdrift o säga att jag har en gaaanska lång önskelista där.


...och så kom mitt första inlägg på skitlänge att handla om shopping. Va fan liksom? Är det allt vettigt jag har att komma med nu?

Ja. Förmodligen är det så illa.

Förutom: börjar så klart kursen nästa vecka, men det vet alla om. Det tjatar jag om stup i kvarten, ingen som missat.

Hallå, prestationsångest!


Kommentarer
Postat av: Sassa

Wiee Shopping e toookbra o skriva om:D fast de kliar i mina fingrar nu:s haha.

2010-04-07 @ 08:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0