A little too late.

Civil status: Singel Bra början på min usla uppdatering den senaste tiden. Det kan ju åtminstone stå som förklaring till varför det varit helt öde här. Kommer förmodligen en längre utläggning lite senare - jag har ju för vana att spotta ur mig det mesta här. På gott och ont. Kan i vilket fall meddela alla att kursen är skoj som fan! Var helt död hela förra veckan och trodde vissa stunder att mitt huvud skulle implodera av all ny information och allt jag skulle trycka in i min icke plugg-vana hjärna. Börjar dock komma in i det nu och känner mig bra mycket piggare, även om humöret kanske inte är på topp. Det är förvisso inte heller på botten, som igår. True story. Helt jävla knäckt var jag ett tag, och för första gången någonsin kunde jag inte ens vara på jobbet, för var femte minut sköljde en jävla flodvåg av tårar över mig och det var helt omöjligt att hålla tillbaks. Jag har fan ingen mental spärr mot den grabben. Hur som haver. Back home i lilla Fölene (känns heltokigt för övrigt), hann med en liten microflytt på en vecka sisådär. Känner rent spontant nu att det var väl fan tur att det inte gick längre, hade blivit så jäkla omständigt. Men ni ser väl rakt igenom mig när jag säger det, för ni fattar väl att jag inte velat något hellre, det var ju liksom meningen att det skulle vara vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0