Idag älskar jag allt. True story...

Nu börjar dagen bli väääähäääldigt lång. Är inte riktigt van att gå upp innan klockan sex på morgonen, speciellt inte när tåghelvetet inte går förrän halv åtta. Jag älskar lantlivet. Verkligen. Löv it. Helt och på riktigt.

Lika mycket älskar jag folk som bankar på badrumsdörren och frågar om man simmar, när man spolat vatten i handfatet 30 sekunder för att tvätta ansiktet.

Älskar ljudet av diskotek från Puttes rum. Mer än något annat. Ärligt alltså. Jag gör det verkligen.

Älskar försenade tåg, och spårvagnar som inte går när de ska. Kan inte tänka mig något härligare på morgonen när man redan är superstressad, släpar på väskhelvetet och är trött och inte hunnit/orkat äta frukost.

Jag älskar förresten väskan också. SÅ JÄVLA MYCKET. Älskar att den är stor som en jävla frysbox och att hjulen är lika stora som två kikärtor. Så underbart att släpa den över kullerstenarna i Göteborg, kan inte beskriva det i ord.  

Jag är så jävla bra på positivt tänkande. Älskar mig själv för det också.

Älskar hela jävla världen idag!

mmm. Precis. Älskar. Det är vad jag gör idag. Så jäkla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0