Trying something new.

Satt och väntade på tåget i eftermiddags, och tänkte över ett och annat. "Lika bra att hoppa på den banan jag vill att mitt liv ska ta" tänkte jag då och kastade SIM-kortet till telefonen i papperskorgen. Gick raka vägen till Pressbyrån och köpte ett nytt, numera skyddat, nummer. Försök störa min nattsömn nu, era jävlar, typ.  

Borde gjort det för länge sedan, egentligen. Hade besparat oss sååå mycket bekymmer, dispyter och gräl. Men det är lätt att vara efterklok va?

Pappa säger för övrigt att jag kommer få sorkfebern. Tror bara han vill dra ner mig i sitt sjukträsk så att jag kan sympatisera med honom och hans fot. Som om liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0