Can I survive another weekend?

Återigen mycket fint väder idag, och spenderade första halvan av dagen på playan, även om jag inte var upplagd för nån längre stund där. Har i övrigt läst ut nästa bok (Hotfullt Paradis av Nora Roberts), och den var ju lika bra som alla hennes andra. Men det visste jag ju redan, för jag har visst läst den förut, insåg jag efter något kapitel.

Tage har åkt hem, om någon undrar. Campinglivet är inte hans grej, kan vi konstatera. Han fixade åtminstone två dagar, så nu är det jag och mormor kvar. Henne har jag rastat på en långpromenad nu, och det tog nog kål på'na, för nu har hon tömt medicinskåpet säger hon. Sömntabletter mot mardrömmarna promenaden skulle ge upphov till verkade också vara på tapeten. "Jag kommer inte komma ur sängen imorgon!" muttrade hon, men jag svarade bara att "det är ju semester, du behöver inte gå upp ändå". I think we've reached an agreement.

I övrigt är mitt humör fortfarande bottenlågt.

Är åtminstone inte kräftröd i ansiktet längre. Hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0