psykologisk halsbränna.

Berättade för Josefine om när jag skulle gå till toaletten här på campingen. Finns inte en jävla lampa på hela området, så det är precis beckmörkt överallt. Tror att jag är helt ensam, när jag helt plötsligt hör ett "pssst!" bredvid mig. Att jag inte flög ur skinnet och skrek högt är ren tur, för jag blev så jävla rädd. Visarsig vara en liten skitunge på ca sex år som är ute och leker med en kompis.

Josefine säger: Spöa dom
Sanna säger: Borde säkert gjort det, men känns taskigt o ge sig på en 6-åring liksom
Josefine säger: Äsch. De ska lära sig den hårda vägen, börja i tid. "pssst:a inte okända på campingar - CHECK"
Sanna säger: Då skulle jag ju GARANTERAT hamna på hispan, "20-årig tjej misshandlade 6-åring på camping med leksaksspade" står det på löpsedlarna sen, "Hon slog mig med spaden och skrek att "SMÅ SKITAR SOM DU BORDE LIGGA O SOVA NU, FATTAR DU DET DIN LILLA JÄVLA POTTSORK?! GÅ LÄGG DIG O SLUTA PSSST:A OSKYLDIGT FOLK PÅ NATTEN! SNORUNGE!" säger den lille pojken som vårdas för yttre skador." Dessutom pssst:ade han en kompis, men det hjälpte ju inte mig
Josefine säger: skulle tagit en leksakshink och tryckt ner över huvudet på honom och sedan slått med spaden

Vi har liksom lösningar på allt.

Vill klargöra att jag säkert aldrig skulle göra så egentligen. Det var bara väldigt lockande just då. Väldigt lockande.

Tror kanske att jag behöver något för mitt mentala tillstånd. Lider av psykologisk halsbränna typ. "Jag är som en syltmunk. Nu när jag slutat äta sötsaker kommer inte sylten ut den väg den borde, så den hittar nya vägar ut, och gör det inte det exploderar den liksom..." Summan av kardemunnan: jag är en syltmunk som lider av psykologisk halsbränna.

Skönt att jag åtminstone kan diagnostisera mig själv, för snart kommer väl nån skicka mig till hispan. Borde förmodligen inte publicera det här överhuvudtaget, men kan låta er njuta och skratta åt mitt förvirrade tillstånd. 

Jag kan aldrig vara frisk.

Ni ser vad livet gör med mig. Kan jag inte bara få vara lycklig liksom. Make things right så mitt huvud mår bra igen.

 


Kommentarer
Postat av: Sassa

Jo..men hispan vadå?jag tycker allt var jättelogiskt!Som vanligt!;)

2010-08-06 @ 01:39:42
Postat av: claudia

vem har gjort din design? :)

2010-08-06 @ 02:04:34
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0