skitdag.

Var ju ingen superlyckad tur på Lager 157 må jag säga... Jag kom därifrån med två böcker, Josefine detsamma plus några leggings. Alltså inte mycket att hänga i granen. Tog vägen över Borås hem, stannade för matpaus på BK och gjorde sedan det bästa stoppet på dagen. En kvart innan stängning kastade vi oss in på Deichmann och köpte skor istället. Hittade ett par aaaasnajs, så jag är nöjd ändå. 

För tillfället sitter jag och skriver en lista på alla böcker jag har, så att jag inte gör om misstaget att köpa dubletter av allt, så himla onödigt liksom, behöva ge bort alla bra böcker igen. Klickat hem alla säsonger av Veronica Mars, och i övrigt inte mycket. Fantastiskt intressant liv jag lever. Imorgon börjar en av de där härliga perioderna då jag får jobba sådär 11 dagar på raken och toppa det hela med en begravning. Känns faaantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0