Mm, that it's all for the best? Well, of course it is.

Har tillsammans med mormor parkerat mig i husvagnen med hämtpizza, en flarra vin och massa knepiga korsord. Snart har det blivit tid att läsa lite, eftersom vi var inne i centrum istället för stranden idag (pga moln alltså) så jag har en del att ta igen. Hann ändå med en bok till i natt, kunde inte sova så ägnade mig åt att läsa, men med tanke på att jag köpte ytterligare fyra till idag, och en igår, så har jag ändå att göra. I övrigt hittade jag bara ett halsband. När jag för en gångs skull kan köpa vad sjuttan jag vill hittar jag ett halsband på rea. Jäkla oflax.

Kan möjligen bli hemgång imorgon, eftersom jag inte är säker på att mitt mentala tillstånd klarar av en bror i samma kommun på min semester. Beror delvis på vädret, delvis på vad som erbjuds i övrigt. Krisar det sätter jag mig på tåget hem.

Så småningom blir det söndag, och då börjar jag väl jobba igen. Hurra. Har egentligen 4 lediga dagar kvar i augusti, även detta beror på vädret. Vid fint väder jobbar jag 5-dagarsveckor, annars håller jag mig till mina fyra lediga dagar. På den fronten är jag inte svår. Jag jobbar gärna. Måste ju leva, right?

Utöver detta så kan ni ta och lyssna på en av mina absoluta favoritlåtar just nu. Chill så det ryker om det, and I love it.



Mmm, what you say?
Mm, that you only meant well? Well, of course you did.
Mmm, what you say?
Mm, that it's all for the best? Ah of course it is.
Mmm, what you say?
Mm, that it's just what we need? And you decided this.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0