We're stuck in another carcrash.

Vissa delar av mig börjar anta en pepparkake-ton, och jag klagar inte. Ändå en väldigt jämn och fin bränna säger mormor, mycket väl godkänt. Har so far inte varit på kusten en enda regnig dag än, dom fortsätter att lova regn men så fort jag kliver ur sängen skiner solen. Funny how that works. Jag klagar inte. Blir många härliga timmar på stranden för min del. Läste en hel bok på playan idag, så bra har jag det. Förstår om ni skulle vara avundsjuka.

Utan Tage och lillvoffe här är det väldigt tyst, lugnt och skönt. Jag och mormor lever i en stilla samrådhet - så länge jag dricker kaffe (mormor håller på att göra en dam av mig).

Känner mig sentimental idag, lyssnar på Det är hon av Brolle. Eller sentimental. Jag känner mig som ett vrak snarare. Solen till trots.

Om några timmar kommer min lön, då ska jag göra en liten glädjedans på taket. Sen ska jag äntligen köpa schampoo. Mitt hår har längtat så, men sån lyx kan man inte alltid unna sig.


Kommentarer
Postat av: Amanda K

Antar att det blev en riktigt fin lön för dig med ;)

2010-08-05 @ 11:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0