Where does the good go?

Jobbat en del i veckan, så nu går jag på helg ett tag! Inleder den med att åka till Göteborg imorgon, ska (försöka) köpa mig ett par jeans, nya smycken och en ny kavaj, och sedan blir det Crashdiet på kvällen med the ladies. I övrigt inga planer. Men något jag tänkte långt och länge på idag:

Meningar jag är Så. Himla. Trött. På att höra på jobbet:

-          Nej, det här är väl inte avdragsgillt ändå, HEHEHEHE!

(på frågan om de vill ha kvitto när de handlat t.ex tobak)

-          Nej, det kvittar, HEHEHEHE!

(på frågan om de vill ha kvitto)

-          Jaha, hur gammal är du då, stumpan?

(anledningen till att jag känner för att byta jobb)

-          Ehhhhh…. Vart har ni snuset?

(tack, det står där det stått de senaste 9 månaderna och du har varit inne minst en gång i veckan sen dess, PUCKO!)

-          Jaså, är det du som är Pias tös?

(kanske frågan jag fått flest gånger genom tiderna)

-          Det kommer ingen bensin.

(MEN TRYCK PÅ KNAPPHELVETET DÅ, DIN FÖRBANNADE, JÄDRANS NOLLA!)

 

Alltså. Jag tycker om de flesta av mina kunder ändå. De förstår bara inte alltid att de inte är ensamma om sina skämt…

 

Kommentarer
Postat av: Artman

Haha. Jag jobbar ju rätt sällan, men det är verkligen kommentarer man hört "ganska" många gånger. Haha. Jag lider med dej. :p

2010-08-18 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0