en god dags sömn.

Eftersom jag har lite problem att sova på nätterna, pga konstiga och jobbiga drömmar, lite för mycket tankeverksamhet och liknande problem parkerade jag mig åter i sängen i eftermiddags. Iförd mitt ytterst heta underställ (det åkte på innan promenaden jag tog, orkade aldrig slänga av det igen) hamnade jag i horisontellt läge framför inget mindre än Paradise Hotel. Jag vet själv inte vad som flugit i mig, men efter ett par avsnitt somnade jag (supergött!) och vaknade inte förrän mamma kom hem och kikade in med kommentaren "Sover du? Hah. Du ser ju ut som en möbel parkerad i sängen, haha! Som en soffa! En soffa, i sängen! HAHAHA! Nä, men ärligt. En soffa".

O ja ba, tack morsan, det värmer. Jag KÄNNER mig nästan som en soffa också, en sån där divan, gigAntisk och skitslö.

Imorgon är det visst fredag (?!) och jag vet inte vart veckan tagit vägen. Inte för att det spelar någon roll - det händer ju inte mer i mitt liv bara för att det blir fredag och helg precis. Nej. Inbilla er inget sånt. Hej, här har ni världens tråkigaste människa, ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0