gör om, gör rätt. igen?

herregud.

Det var ju inte länge sen jag fick sitta och peta i mig massa tonfisk. Nu, vid den ringa tiden 22,40 på kvällen klampar mamma in och säger "så, nu var det matdags igen, piroger står på menyn". JAG HAR JU FÖR HELSKOTTA INTE ÄTIT SEN I LÖRDAGS! Jag kan väl inte klämma i min en hel trerätters på ett par timmar? Stackars lilla magen!

Nej. Någon måtta får det fasen vara. För er som inte fattat så återvänder jag till bloggen av en anledning; jag är helt jävla heartbroken. Åter igen. Orkar dock inte börja från början en gång till, utan "gör om, gör rätt"-mottot får gälla även nu. Vet dock inte hur många gånger jag orkar börja om från noll. Jag vet att jag inte orkar med en likadan period nu som jag hade i somras och i höstas, det gör jag verkligen inte. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra... Finns inget mellanläge här. Funderar på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0