Fyller ju snart år!

MÅSTE TILL STAN! MÅSTE SNIFFA PÅ NYA ESCADA! MÅSTE KÖÖÖÖPA!

Kom igen, Kicks, skicka ännu fler rabattkuponger på mig! Jag har inga 600:- att lägga på en liten flaska parfym! Va fan. Fyller inte jag år snart eller? Joho, visst gör jag det. Bara några månader kvar, det är lugnt, en liten present i förväg har aldrig skadat någon. Ååååhåhhåå...

Om det är någon mer som vill ge mig en tidig födelsedagspresent, eller varför inte pricka av julklappar och allt sånt på en gång, så är följande väldigt välkommet hos mig:

Hela jäkla Sweet Lemon-serien från The Body Shop.

Även hela jäkla Glamourflage-serien är välkommen.

Disp's Selected Blonde-serie

Too Faced Electic Lash

Collistar Infinito Mascara Strass Effect Top Coat

Library of Fragrance Cologne Pink Lemonade + Tiger Lily

L'anza Powder Up Texturizer

Ni ser. Det är ju inte precis svårt att göra mig glad och nöjd nu!

(och då har jag ju inte ens tagit med en enda smink-produkt (förutom ett par mascaror) med tanke på mitt totala köpstopp. Inte illa pinkat tycker jag! Bra att jag kan hålla tillbaks mig själv ibland. Puh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0