lögnaktiga jävla kräk.

Verkar inte som att The Weather Gods förstod mig riktigt. Jag tyckte jag var väldigt tydlig när jag bad om sol, och sa att snön rent ut  sagt kunde dra åt helskotta.

Inte? Vad var det som var oklart? För nu är vi inte på väg mot vår. Vi är på väg mot en ny jävla istid.

Which reminds me. Såg för ett tag sen en liten undersökning ang vilken yrkesgrupp som var "lögnaktigast". Föga förvånande toppade politiker den, men då undrar jag... Meterologer? Varför i hela fridens namn var inte de i topp?? De var inte ens med på listan! Maken till lögnaktiga hycklare får man fasen leta efter med ljus o lykta.

Vad har de för utbildning egentligen? Och kom inte med något högskole/akademiskt tjafs, för jag genomskådar er FETT fort.

Det kommer liksom aldrig sluta snöa, är det ingen som inser det? Hit me med en halvmeter för fan.  

SE OM JAG BRYR MIG LIKSOM!

Vilket jag givetvis kommer göra. Kommer gnälla som fan.

Ska vi göra ett försök till o diskutera vädret, Weather God? Jag lovar att vara trevlig. Kan offra min Toblerone. Promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0