lördagkväll värd namnet

Blev superduperjättebamsetrött på en gång. Däcka på sängen några timmar? Ja tack.

Verkar bli en fullkomligt värdelös kväll. Det är sjukt deprimerande att det enda jag har att se fram emot en lördagskväll är ja, vad egentligen?

Melodifestivalen? Haha, nej, skulle inte tro det.
OS? Inget jag prioriterar.
Kalas? HAHA. Nej. Glömde visst. Jag har ju i princip inga vänner kvar här.
Sticka halsduk? Neeej, jag har trasslat ihop mitt garnnystan. Om någon undrar.
Läsa? Har inga olästa böcker kvar. 
Städa? HAHA! Nu får jag ge mig. 
Tvätta? MEH, GE MIG SA JAG! 
Lägger ner listan.
 

Hej, jag känner mig sjukt ensam. Och jag gillar't inte.


(Knäckte min tumnagel på jobbet. Det gjorde skitont och jag känner mig skitfånig utan den.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0