Olympiskt Stolpskott. Det var väl jag det.

OKEJ. Jag bara undrar. Vem fan är så dum och köper en Toblerone på eftermiddagen, slänger den i sängen, glömmer av att den finns och hittar den PRECIS NÄR MAN BORSTAT TÄNDERNA?!?!

Bär mig emot att erkänna, men okej. Det var jag.

Nu funderar jag på att kasta ut den genom fönstret, för jag är skitsur på både den och mig. Den borde ju ropat på mig, talat om att den var vid liv, och ensam! Jag borde inte glömt av den. Hur kunde jag glömma av den? Så nu tänker jag... Om jag slänger ut den genom fönstret kommer jag bli jätteglad i vår, för det som göms i snö kommer fram i tö. Så står jag där när solen tittat fram, o ja ba, shiiiiiiiit, en gratis Toblerone! Det är min lyckodag!

Så ska jag nog göra.

Fatta najs framme i Mars. För det är vårmånad. Om 11 dagar försvinner snön!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0