on another note

Okej. Jag tänker inte dementera inlägget nedan, för jag menar allt som står där. Jag har snarare ett par tillägg att göra bara. Det första är "VAD I HELVETE?!".

Skulle kunna nöja mig där.

Men det gör jag ju inte. Mitt nästa tillägg kommer nämligen vara en liten fråga (inte riktad till någon speciell egentligen, så feel free to förklara för mig): Varför i helvete ska jag rättfärdiga allt jag gjort i mitt liv, när jag inte lägger näsan i blöt ang något som hänt innan jag träffat personen i fråga? Varför ska jag behöva förklara, och framför allt försvara, saker som hänt när vi inte varit tillsammans? Jag blir så jävla irriterad när jag tänker på det. Jag får kastat i ansiktet att "jag hatar dig och vill aldrig mer se dig", och när jag sedan, efter nästan 3 månaders "väntan", gör ett misstag som jag ångrar av hela mitt hjärta och själ, då är det något seriöst fel på mig. Vart finns logiken?

Är det bara jag som tycker att det som spelar roll är vad som händer när vi faktiskt är tillsammans? Är det för mycket att begära att det är det som räknas?

Du fick sanningen, precis som du ville.


 

Med det sagt byter jag nu ämne, och kastar in en liten godbit.





I can't figure out
Is it meant to be this way
Easy words so hard to say
I can't live without
Knowing how you feel
Know if this is real

Tell me am I mistaken
Cause I don't have another heart for breakin'
Please don't let me go
I just wanna stay
Can't you feel my heartbeats
Giving me away

I just want to know
If you too feel afraid
I can feel your heartbeats
Giving you away
Giving us away

I can't understand
How it's making sense
That we put up such defense
When all you need to know
No matter what you do
I'm just as scared as you



Och med det sagt; blev ingen höjdarträning idag. Tog mig igenom halva, sen svartnade det tamejfan för ögonen och jag fick order att ta mig ner till cafeterian och ta något att äta, vilket jag så gärna gjorde. Vet att jag får se till o skärpa till mig på den fronten, vet själv att det inte funkar att träna efter att ha suttit o spytt halva förmiddagen, och sedan lyckats peta i sig ungefär 5 gafflar mat, men kände verkligen att jag behövde komma ut. Tji fick jag för det.

Åh hej vad seriösa inlägg det blivit nu. Får se om det blir någon ändring på det inom den närmsta framtiden.

Kommentarer
Postat av: anna

ja men EXAKT!! good girl.



och ja, komma ut är bra så du ska med å bowla nästa tisdag! :) vänner, god mat och motion (med efterföljande träningsvärk - åtminstone för min del). kl.19 @ stures! oh yes...

2010-02-22 @ 21:22:04
URL: http://umelivet.blogg.se/
Postat av: Andreas Nilsson

Morr sprut fräs! Man plockar inte bort kommentarer!

2010-02-23 @ 09:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0