OS-update!

Det sa bara smack i krysset så tog Sverige OS-guld i herrarnas längdstafett! (ursäkta min hopblandning av sporttermer)

Javisst har jag legat och tittat på längdskidåkningen! Hade kanske bytt kanal ibland, om jag hade orkat sträcka mig så långt som till tv-kontrollen, men det gick bra.

Motade bort den mesta träningsvärken på aerobicspasset idag, vill jag tillägga!

För övrigt ett ämne som kräver ett helt eget stycke! Mitt första aerobicspass någonsin. Jag kan bara konstatera att gott folk, sätt mig på ett sånt pass till och ni kommer kunna slänga ut era tv-apparater för gott. Jag står för underhållningen!

(Needless to say att jag redan skrivit upp mig inför nästa vecka. :D)

Kommentarer
Postat av: Sassa

Vi var gryyyymt duktiga!!:D liiite lätt jobbigt bara när man snurra till det för sig själv o blev lite virrig haha:D

2010-02-24 @ 23:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0