Hon flyger med egna vingar.

Skulle till o skapa ett konto på arbetsförmedlingen precis, kasta ut mitt cv i hetluften lite sådär diskret o smidigt. Tjenare. Visade sig att jag redan försökt med det en gång, för nu kan jag inte för mitt liv minnas användarnamn/lösenord eller ens vilken himla mail jag registrerade med. Tänker att det gör strunt samma, gick ju inget vidare sist tydligen...

Har även tankar på franchising. Då är frågan om jag är redo att skuldsätta mig så upp över öronen som det förmodligen innebär att jag skulle få göra. Mycket troligt ett nej på den frågan, men har inga större tvivel på att jag faktiskt skulle lyckas driva det. Icke, hur svårt kan det vara liksom? Sanna fixar. Bara lite pengaproblem på den fronten i nuläget... Något att tänka på. 

I övrigt inte mycket att förtälja, blev en kortvarig kväll på kärven. Åkte hem närmare halv tio, hittade Josefines nycklar i min väska, åkte fram igen och hem igen. Har jobbat idag, och ska göra det resten av veckan också. Fancy. Fancy som fasen. Kanske får lite lön den här gången. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0