Mjeh...

men hjälp... herregud vad jag saknar honom. Mitt livs bästa, och värsta, beslut någonsin.

Efter en lång och fantastiskt hektisk vecka på jobbet åkte jag iväg för att umgås med favorit-Sandra ikväll. Blev mycket prat, och pizza med Tobbe & Johannes, och jag insåg att jag inte kan ett enda ord latin längre. "Jag heter..." någon? Schhh, tror jag bestämt att det var.

Ska jobba morgondagen också, sen har jag och Josefine nostalgi-kväll med guran, och lördag blir det förhoppningsvis en fabulös kväll med tjejerna i Göteborg!

I övrigt inte mycket att förtälja.

We'll just have to see what the weekend has to offer. Jag gör som sagt mitt bästa för att sysselsätta mig helt och fullständigt. Håller tankarna på avstånd större delen av tiden, och det känns ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0