Sent omsider: börjar packa.

Gör mitt bästa för att slänga ihop lite saker som kan behövas för ett par dagar vid kusten. Jag och Josefine bestämde lite hastigt och lustigt att vi skulle ta oss upp till Diddi i Kungshamn, men efter ett kik på vädret konstaterade vi att det var neråt man skulle åka för att få lite sol. Så det är vad vi gör. Har planerat att vända näsorna mot Varberg. Om solen skulle flytta sig får vi väl glatt följa efter, är tanken. Det är såpass långt vår plan sträcker sig i nuläget. Wild'n'crazy va? Blir inte häftigare, coolare och galnare än såhär liksom.


Har i vilket fall lite semester nu, så det blir kusten några dagar nu till att börja med, sen sägs det att vi ska besöka the fabulous cykelfestival till helgen. Inte alls särskilt sugen alldeles just nu, men det ger sig väl. Vill helst krypa ner under täcket med en bra bok och lyssna på Chuck Ragan, men det får väl vänta lite. Veckan efter det blir den allra mest crazy av alla, för då tänkte jag åka med mormor & morfar och campa i Falkenberg. Försök slå det ni. Då ska jag läsa, lösa korsors och sola (förhoppningsvis) en hel vecka innan jag börjar jobba igen. Sa till Oskar att jag inte vill jobba när det är bra väder, så han sa "då får du kvällarna när det är gött väder!" och det tackade jag givetvis ja till. Pucko liksom. Klart jag tar kvällarna när det är gött väder! Med NÖJE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0