Working thru the pain.

För att klargöra en gång för alla nu; jag är singel. Jag och Andreas är inte tillsammans längre, faktum är att vi inte träffas eller pratar överhuvudtaget längre, med det inte sagt att vi är ovänner. Vi kan bara inte "bara vara vänner". Jag vet att jag inte kan iaf. 

Med det sagt. Hur jag lever mitt liv nu är för mig att avgöra. Det finns endast en person jag måste ta hänsyn till i mitt liv just nu, och det är mig själv. Om det är någon gång jag ska flippa ur o göra massa dumma, wild and crazy-saker är det nu. När den tiden kommer och jag faktiskt har någon annan person i mitt liv att ta hänsyn till fungerar inte den livsstilen, och då kommer jag inte heller leva så. Så är det med den saken helt enkelt. Kunde inte sagt det bättre själv.

Har annars varit en grym helg. I fredags gav jag o Josefine oss på att grilla vid haraberget, spetsade maten med kryddor från trädgårdsföreningens land, och landade på Gallerian en stund innan vi rullade skiljda vägar. Var aningen seg när jag vaknade på lördagen, men det var bara att ta sig i kragen för jag hade minsann siktet inställt på tjejkväll med the ladies i Göteborg, och det vill jag lova... Det var en tjejkväll av rang! Vi dunkade Avril Lavigne, drack fancy, alldeles för starka, drinkar och tjötade öronen av varandra. Vill minnas en eller ett par "I'm a single lady!" också... :) Långa, djupa diskussioner med Elin på vagnen hem, och ännu längre i hallen innan vi slocknade båda två. We're better off utan pojkar.

Haha. Det där sista trodde jag inte ens på själv när jag skrev det... Känns helt fel, but I'm working thru the pain liksom.


Kommentarer
Postat av: poverina

att vi ä! dessa trebenta jävlar kan åka te grönland å stanna där, har hört att det finns gott om plats där så de kan löpa fritt å glatt olla allt de ser.

när d ä mansfritt här kan vi sippa findrinkar å njuta av lugnet samt sola nakna då ingen kommer bry sej ändå =)



miss u babe! måste leka snart igen! <3

2010-07-21 @ 11:22:30
URL: http://inverosimile.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0