Det här med plugga går bra.

Klart godkänd dag.

Började lika zombieliknande som vanligt, Elin ville förmodligen kväva mig med en puff eftersom jag inte för mitt liv kunde sluta gäspa när hon sminkade mig, vilket orsakade en del tårar, och jag kunde dessutom inte titta uppåt. Överhuvudtaget. Det var skvatt omöjligt. Ögonlocken har aldrig varit så tunga.

Pös hem i bra tid och jag och Josefine begav oss till Ornunga för att lapa sol, vilket HERREMINJE var välbehövligt. Hade tänkt ägna tiden åt att plugga, men efter sådär en kvart slocknade jag med pannan i pärmen. Vaknade ett par gånger av att det blåste svinkallt, men det gick lätt som en plätt att bara somna om, med undantag för alla myror som befann sig överallt. Blev en ganska massiv gravplats innan vi åkte därifrån. Lyckades dock få Josefine att inte nita spindeln som kröp omkring på hennes handduk - skulle bara våga riskera solen. Nej. Inte en chans, så jag lånade ut min telefon till spindeln som glatt kröp vidare.

Drog därifrån när hungern pockade på och landade på donken, föga förvånande. Det som är förvånande i det här fallet är att vi, proppmätta båda två, när vi är klara, kollar på varandra och säger: "Fan va mätt jag är... Ska vi åka köpa glass eller?". Lite taskigt av tjejen som sålde glassen tycker jag ändå, att inte nämna att de inte hade några skedar förrän Josefine redat betalat sin bägare med kulglass...

Har sedan jag kom hem försökt plugga konstant. Det har resulterat i att jag klickat hem en faaantastisk palett med ögonskuggor, en pressmix och två tomma paletter. Så kan det gå.

Har alltid varit en jävel på att plugga när det gäller, som ni märker.

Imorgon slipper jag dessutom väskfan till skolan, får dricka kaffe hela förmiddagen, och efter provet är min plan att åka ut till kusten och sola. Ibland är jag så smart så jag blir stolt över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0