...och veckan börjar om.

Jorå så atteh. Satte mig faktiskt förut, var ganska laddad och tänkte "Nu jävlar ska här skrivas handlingsplan!". Upptäcker till min bestörtning att Office inte funkade överhuvudtaget. Tydligen utgått eller nåt. För jag har väl inte betalat för skiten. Tänker inte göra det heller. Måste fixa. Det krossade hur som helst varenda gnutta av hopp jag hade. Så till plan B. Desperat som jag var har jag städat. Nu kan jag gå från dörren till sängen utan att riskera några allvarliga fysiska skador. Mission accomplished.

Har slagit in paket också. Med snöre och rosett och allt. Kan ju klura på who's the lucky one.

Rusade runt i stan idag på jakt efter attiraljer inför fantasiveckan, fick ihop en del, blir förhoppningsvis ganska bra... Jagade även rätt på Sandra med sällskap efter en stund, hängde på dom för slush puppie och snacks, mycket gott och alldeles säkert ganska nyttigt också.

Kommentarer
Postat av: Sassa

klart som sjutton det var nyttigt!:P

2010-06-07 @ 21:56:03
URL: http://sassabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0